BOS rooibosthee

We hebben bijna allemaal wel eens rooibosthee gedronken. Maar veel mensen weten niet dat rooibos hartstikke gezond voor je is. In een gesponsord artikel op NU.nl werd uitgelegd waarom het zeker verstandig is om dagelijks rooibos te drinken.

13129

interacties

1539084

impressies

Context

Zeven dagen lang was het gesponsorde artikel te vinden in de Entertainment-rubriek. Dit bleek het juiste umfeld te zijn: normaal gesproken worden hier gemiddeld 5000 interacties gerealiseerd; deze keer ruim twee keer zoveel.

Content

Rooibos is gezond, maar hoe komt dat eigenlijk? En waar komt het vandaan? In het gesponsorde artikel, dat de lezer vooral informeert, krijgt de lezer antwoord op al deze vragen. Duidelijk wordt dat het hoofdingrediënt van de BOS rooibos-drankjes puur is en biologisch: de rooibos wordt namelijk zonder het gebruik van pesticiden geteeld op de plek waar het van nature groeit, Zuid-Afrika. Kortom: BOS rooibosthee is goed voor jou én de natuur.

Impact

Doordat het gesponsorde artikel een informerende functie heeft, past het goed bij NU.nl en kan een hoog aantal interacties worden gerealiseerd. Daarnaast tref je in het Entertainment-umfeld een doelgroep aan die geïnteresseerd is in een dergelijk onderwerp.

Impressies: 1.539.084
Views: 13.129
Click-outs: 205
CTR: 1,56%
Leestijd: 00:01:00 minuten

"De smarticle op NU.nl heeft ervoor gezorgd dat wij de storytelling van ons merk hebben kunnen delen met een groot publiek. Het unieke aan deze manier van adverteren is dat NU.nl een autoriteit aan het verhaal meegeeft, waardoor we onze content zo native mogelijk hebben kunnen neerzetten binnen het platform."

Kelly van Goens

Marketing Manager Netherlands van BOS Brands Netherlands BV

Ook met jouw boodschap de juiste doelgroep informeren?