The Heineken Bakery

Samen met Meester Boulanger Mark Plaating opende Heineken een pop-up bakkerij in Amsterdam waar men terecht kon voor brood dat gebakken is met een geheim ingrediënt. Dit werd op NU.nl breed onder de aandacht gebracht.

28516

views

4831

videostreams

Context

Dankzij de nieuwswaarde van de aankondiging voor de opening van The Heineken Bakery, sluit de boodschap perfect aan bij de redactionele berichten en de rubriek Lifestyle op NU.nl.

Content

Naast praktische zaken zoals plaats, datum en openingstijden van de tijdelijke bakkerij, wordt er ook meer informatie over het bakproces en het geheime ingrediënt van het brood gegeven. De korte video verrijkt de content en inspireert de lezer.

Impact

Het aantal interacties en videostreams wordt gemaximaliseerd door het gesponsorde artikel 24 uur  lang op de juiste plek (voorpagina onder de rubriek Lifestyle) in te zetten en op het juiste moment aan te jagen.

Impressies: 16.928.616
Views: 28.516
Videostreams: 4.831
Leestijd: 01:06 minuten

"Voor een aankondiging van een kortlopend evenement wil je in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk mensen bereiken. NU.nl als groot nieuwsplatform leent zich hier perfect voor."

Paul Tholen

Brand Manager Heineken

Ook native adverteren tussen actualiteiten?